  • 1. Data: 2011-01-16 21:45:46
    Temat: Spalanie Dustera
    Od: "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Jak to jest z tym spalaniem Dacii Duster. Dane techniczne podają że 4x4 pali
    dużo więcej:

    http://dacia-duster.audik.eu/dane-techniczne/

    Przykładowo 1.6 które mnie interesuje w trasie normalna wersja 6 a 4x4 7
    litrów ale czy tego napędu nie da się jakoś wyłączyć czy coś? Bo jakoś nie
    wierze żeby palił na wyłączonym tak samo jak 4x4 :(
    Niby fajny bajer napęd 4x4 ale ile razy się to wykorzysta a spalanie dużo większe.

  • 2. Data: 2011-01-16 21:51:34
    Temat: Re: Spalanie Dustera
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:igvldp$167$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wierze żeby palił na wyłączonym tak samo jak 4x4 :(
    > Niby fajny bajer napęd 4x4 ale ile razy się to wykorzysta a spalanie dużo

    To kup wersję BEZ "napędu 4x4".

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-01-16 21:55:01
    Od: " " <l...@W...gazeta.pl>

    kml <f...@g...lp> napisał(a):

    > Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:igvldp$167$1@inews.gazeta.pl...

    > To kup wersję BEZ "napędu 4x4".

    tylko po co jeep bez 4x4? :) W zimie się zakopie i traktor trza będzie wzywać.

  • 4. Data: 2011-01-16 21:58:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:45, Lucjan pisze:
> [...]
    > wierze żeby palił na wyłączonym tak samo jak 4x4 :(
    > Niby fajny bajer napęd 4x4 ale ile razy się to wykorzysta a spalanie dużo większe.

    A ja po tytule już myślałem, że ktoś spalił dustera i filmik dał
    na YT. :D

  • 5. Data: 2011-01-16 21:58:48
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > wierze żeby palił na wyłączonym tak samo jak 4x4 :(
    > Niby fajny bajer napęd 4x4 ale ile razy się to wykorzysta a spalanie dużo

    To jest stałe 4x4. Odłączane to droższe rozwiązanie.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2011-01-16 22:02:32
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tylko po co jeep bez 4x4? :) W zimie się zakopie i traktor trza będzie
    > wzywać.

    I tak się zakopie :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-01-16 22:06:48
    Od: " " <l...@W...gazeta.pl>

    =Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(a):

    > To jest stałe 4x4. Odłączane to droższe rozwiązanie.

    a jakie jest najtańsze nowe auto z odłączanym 4x4?

  • 8. Data: 2011-01-16 22:08:02
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > a jakie jest najtańsze nowe auto z odłączanym 4x4?

    ARO? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-01-16 22:18:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > A ja po tytule już myślałem, że ktoś spalił dustera i filmik dał na YT.
    > :D

    http://www.youtube.com/watch?v=aNU-6HMO5uo

    Może nie Duster i nie spalony, ale też Dacia i też dobre. ;-)

  • 10. Data: 2011-01-16 22:27:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    kml pisze:

    > Użytkownik <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ARO? :)

    pokretłami w piastach :)

    "Niewygodne jest włączanie napędu 4x4, gdyż zastosowano znane z UAZA
    rozwiązanie ze rozłączanym sprzęgłami w kołach."
    za:
    http://www.militaryrok.pl/index.php/4x4/167-aro-pami
    tasz.html
    i co nieco o policyjnych ARO: