eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSpalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
  • Data: 2009-08-19 05:27:05
    Temat: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    Od: "Sybi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik napisal:
    > Widzialem, ze kilka osob tutaj ma w sygnaturkach iksiksa, wiec kieruje
    > ku nich zapytanie o srednie spalanie i wygodna predkosc przelotowa na
    > trasie na tym moto. Czy 160 to juz za duzo, czy nie? Na Hornetce z

    To ja tez kilka zdan.
    Generalnie serdecznie polecam XX, motocykl solidny, szybki, uniwersalny
    i swietny do dalekiej turystyki w dwie osoby. Bardzo wygodny, w wakacje
    spedzalem z zona w siodle nawet 12 godz. i luzik! Mozna podrozowac 100,
    150, 200 i 250 km/h. Tak, tak, na niemieckiej autostadzie w pelni obladowane
    trzy XX-y z ciekawosci przez godzine grzalismy na maksa 250-270 km/h.
    Oczywiscie to kosztuje (straszne zuzycie paliwa) no i bardzo meczace dla
    mnie
    szczegolnie z uwagi na huk w kasku. Na to bym zwrocil Twoja uwage, do
    takiego moto musisz miec garnek z najwyzszej polki bo inaczej stracisz sluch
    (ew. uzywasz stopery, ktorych ja osobiscie nie cierpie) albo zwariujesz;)
    Podsumowujac: predkosc podrozna w praktyce w zaleznosci od warunkow
    i innego widzimisie 120-180 km/h, tylko z podwyzszona szyba MRA,
    srednie zuzycie podczas wyjazdu do Grecji, razem ok. 7000km wyszlo
    7,0 l/100km (wtrysk '05). A zasieg to kolego zalezy od trzymanej predkosci;)

    > Chodzi mi o dokonanie wyboru czy jesli turystyk to Blackbird czy
    > beemwu! ale jeszcze nie w tym roku.

    To tylko rzecz gustu. Mi ostatnio zaczynaja pachniec YZF, GSX i takie tam
    ale to pewnie przez to ze sie starzeje;)
    --
    Pozdr
    Sybi