eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSpalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
  • Data: 2009-08-19 08:30:59
    Temat: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    f...@g...com pisze:
    > Czesc,
    >
    > Widzialem, ze kilka osob tutaj ma w sygnaturkach iksiksa, wiec kieruje
    > ku nich zapytanie o srednie spalanie i wygodna predkosc przelotowa na
    > trasie na tym moto. Czy 160 to juz za duzo, czy nie? Na Hornetce z
    > polowiewka jest wygodnie, ale jednak powietrze idzie prosto w leb,
    > czyli za niska szybka.
    >
    > Aha, to moze jeszcze pojemnosc baku, zebym sobie wyliczyl zasieg.
    >
    > Chodzi mi o dokonanie wyboru czy jesli turystyk to Blackbird czy
    > beemwu! ale jeszcze nie w tym roku.
    >
    > DZIEKI!

    Ekonomiczna jazda po górach (czyt. niekoniecznie wolna) bez wkręcania
    powyżej 5-5,5k rpm na 20 litrach (do włączenia rezerwy - 4l) zasięg
    około 300-330km (6,06 - 6,6l / 100km). Mnie się jeszcze nie udało z
    racji, że jeżdżę nim około miesiąca, ale 5,5l - 5l uważam za realne do
    osiągnięcia. Moto 99 rok, pierwsze wersje wtryskowe.

    U mnie szyba turystyczna MRA, SHOEI XR1000 + stopery w uszach, 200 km/h
    przy bezwietrznej pogodzie i słyszysz tylko przyjemny świst silnika
    wkręcanego na obroty. Totalny spokój, zero zawirowań. Mój wzrost ok. 175 cm.

    Fajnie się jeździ, nie czuć aż tak wagi, ale jak ostatnio przejechałem
    się po winklach Fazerem to dał mi taki zastrzyk adrenaliny, że poważnie
    rozważam jego kupno. Oczywiście nie ma co porównywać sprzętów pod
    względem zwrotności i zwinności.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX '99 SPRZEDAM tel. 888 999 577