eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSpalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
  • Data: 2009-08-19 08:58:53
    Temat: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 19 Aug 2009 10:54:29 +0200) ktos podajacy sie za Zefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zacznij szybciej jeździć albo zmień opony. XX się nie wali w zakręty.

    Przejechalem XXem niecale 100km i w porownaniu do mojej SV mam wrazenie,
    ze XX ma po prostu ochote poglebiac zlozenie. Podobnie (chociaz bylo to
    jeszcze bardziej zauwazalne) zachowywala sie moja RFa. Moze to po prostu
    kwestia masy. W kazdym razie mam wrazenie, ze SV zachowuje sie bardziej
    neutralnie w zlozeniu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/