eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSpalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac
    6 godzin?
    Date: Tue, 18 Aug 2009 14:46:11 +0200

    Vir wrote:

    > W korku trzeba umieć jeździć.

    No co ty? Tak tylko podpowiem, ze ja tymi motocyklami jezdzilem.

    > A jeżeli masz na myśli szerokość, to moto
    > ze zintegrowanymi kuframi jest węższe od moto z kuferkami przyczepianymi
    > do stelaży.

    A z sakwami?

    > Waga? XX waży 250 kg, ST1300 299, 50 kg to nie jest
    > tragedia.

    A 14 wazy 215. 85kg roznicy to pewnie tez nie tragedia. LT wazy 387, ale
    170kg to tez nie powinna byc tragedia, co? Szczegolnie w korku.

    > A wężykowanie? Nie mam takich problemów.

    Kup st1300, hehe.

    > Każde dobite (albo
    > źle zapakowane) moto będzie wężykować.

    Byzydura. Poza tym one wezykuja tez nie zaladowane.
    K.14.

    ps. ja tam sobie pewnie znowu kupie cos pokroju 1300gt, ale podoba mi
    sie, ze sie dales podpuscic, hehe.