-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: kocyk <k...@Z...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac
6 godzin?
Date: Tue, 18 Aug 2009 14:46:11 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <h6e7tk$fhh$1@news.onet.pl>
References: <2...@o...googlegroups.com>
<h6ca3s$bdk$1@news.task.gda.pl> <h6cg9q$civ$1@news.onet.pl>
<h6dopl$t6o$1@news.onet.pl> <h6drc0$6r8$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-58-190.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1250599668 15921 77.253.58.190 (18 Aug 2009 12:47:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Aug 2009 12:47:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
In-Reply-To: <h6drc0$6r8$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:607694
[ ukryj nagłówki ]Vir wrote:
>>
>> Niemoznosci jazdy w korku, duzo za duzej wagi i wezykowania?
>
> W korku trzeba umieć jeździć.
No co ty? Tak tylko podpowiem, ze ja tymi motocyklami jezdzilem.
> A jeżeli masz na myśli szerokość, to moto
> ze zintegrowanymi kuframi jest węższe od moto z kuferkami przyczepianymi
> do stelaży.
A z sakwami?
> Waga? XX waży 250 kg, ST1300 299, 50 kg to nie jest
> tragedia.
A 14 wazy 215. 85kg roznicy to pewnie tez nie tragedia. LT wazy 387, ale
170kg to tez nie powinna byc tragedia, co? Szczegolnie w korku.
> A wężykowanie? Nie mam takich problemów.
Kup st1300, hehe.
> Każde dobite (albo
> źle zapakowane) moto będzie wężykować.
Byzydura. Poza tym one wezykuja tez nie zaladowane.
K.14.
ps. ja tam sobie pewnie znowu kupie cos pokroju 1300gt, ale podoba mi
sie, ze sie dales podpuscic, hehe.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.09 14:59 Spider A.J.
- 18.08.09 20:27 Lisciasty
- 19.08.09 05:27 Sybi
- 19.08.09 06:25 Norbi
- 19.08.09 07:01 Piotrek Roczniak
- 19.08.09 07:12 Norbi
- 19.08.09 07:28 fv
- 19.08.09 07:34 gildor
- 19.08.09 07:47 Baczek
- 19.08.09 07:48 Baczek
- 19.08.09 08:30 []v[]artec
- 19.08.09 08:50 kocyk
- 19.08.09 08:54 Zefir
- 19.08.09 08:56 Zefir
- 19.08.09 08:58 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=