-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
a.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Date: Wed, 24 Apr 2013 08:51:54 +0200
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie
References: <0...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<517183c2$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<5174e67a$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<5175518c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<51764999$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5177810b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-205-189-193.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1366786315 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 87.205.189.193:2438
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3257
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490185
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-04-23 14:41, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
>> Poza dynamicznym nabraniem prędkości i jazdą na jak najniższym
>> możliwym biegu przy prędkości przelotowej inną zasadą (nawet bym
>> powiedział najważniejszą) eco drivingu (prawdziwego) jest
>> przewidywanie sytuacji na drodze, żeby tego hamulca używać jak najmniej.
>> Próbowałem tego na szkoleniu i efekty były widoczne od razu
>> praktycznie bez skutków ubocznych w dynamice jazdy. Instruktor zrobił
>> przejazd demonstracyjny i spalił jeszcze mniej (wyraźnie) robiąc
>> lepszą średnią prędkość na trasie przejazdu (coś w tym stylu ta trasa
>> wyglądała - różne rodzaje dróg): http://tiny.pl/h8j1l
>
> Mirku, ale mnie sie wydaje ze jezdze dosc przewidujaco, szczegolnie
> znanymi trasami.
> I co ? I wcale nie chce wyjsc malo :-(
Może jednak nie do końca jeździsz przewidująco :)
Faktem jest jednak niezaprzeczalnym, że efekty eco jazdy są najlepiej
widoczne w jeździe miejskiej (przynajmniej u mnie jak próbuję ;) ). Poza
miastem jeśli jest mały ruch to ciężko coś ugrać bez zmniejszenie
średniej prędkości - w średnim lub dużym ruchu już łatwiej zobaczyć efekty.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.13 12:00 Budzik
- 24.04.13 12:07 J.F
- 24.04.13 12:49 Bydlę
- 24.04.13 16:12 Cavallino
- 24.04.13 16:13 Cavallino
- 24.04.13 16:14 Cavallino
- 24.04.13 19:00 Budzik
- 24.04.13 19:30 masti
- 24.04.13 21:39 Cavallino
- 24.04.13 22:30 Jaskot
- 24.04.13 22:43 Budzik
- 24.04.13 22:46 DoQ
- 24.04.13 22:48 Cavallino
- 24.04.13 22:49 Budzik
- 24.04.13 22:49 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-09 Próby RCB SMS alarmowy
- 2024-10-09 Bye Bye Aero2
- 2024-10-09 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-09 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-09 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-09 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-09 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-09 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-09 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-09 masowe programowanie AVR
- 2024-10-08 Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
- 2024-10-08 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-08 Warszawa => WordPress Developer + ACF <=