eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
    a.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Date: Wed, 24 Apr 2013 08:51:54 +0200
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <517183c2$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5174e67a$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <5175518c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <51764999$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5177810b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-189-193.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1366786315 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 87.205.189.193:2438
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3257
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490185
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-04-23 14:41, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    >> Poza dynamicznym nabraniem prędkości i jazdą na jak najniższym
    >> możliwym biegu przy prędkości przelotowej inną zasadą (nawet bym
    >> powiedział najważniejszą) eco drivingu (prawdziwego) jest
    >> przewidywanie sytuacji na drodze, żeby tego hamulca używać jak najmniej.
    >> Próbowałem tego na szkoleniu i efekty były widoczne od razu
    >> praktycznie bez skutków ubocznych w dynamice jazdy. Instruktor zrobił
    >> przejazd demonstracyjny i spalił jeszcze mniej (wyraźnie) robiąc
    >> lepszą średnią prędkość na trasie przejazdu (coś w tym stylu ta trasa
    >> wyglądała - różne rodzaje dróg): http://tiny.pl/h8j1l
    >
    > Mirku, ale mnie sie wydaje ze jezdze dosc przewidujaco, szczegolnie
    > znanymi trasami.
    > I co ? I wcale nie chce wyjsc malo :-(

    Może jednak nie do końca jeździsz przewidująco :)
    Faktem jest jednak niezaprzeczalnym, że efekty eco jazdy są najlepiej
    widoczne w jeździe miejskiej (przynajmniej u mnie jak próbuję ;) ). Poza
    miastem jeśli jest mały ruch to ciężko coś ugrać bez zmniejszenie
    średniej prędkości - w średnim lub dużym ruchu już łatwiej zobaczyć efekty.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: