-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie
Date: Tue, 23 Apr 2013 14:12:49 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 25
Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
References: <0...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<517183c2$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<5174e67a$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<5175518c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<51764999$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1366726369 26101 79.173.47.194 (23 Apr 2013 14:12:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Apr 2013 14:12:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490144
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>>Poza dynamicznym nabraniem prędkości i jazdą na jak najniższym
>>możliwym biegu przy prędkości przelotowej inną zasadą (nawet bym
>>powiedział najważniejszą) eco drivingu (prawdziwego) jest
>>przewidywanie sytuacji na drodze, żeby tego hamulca używać jak
>>najmniej.
>>Próbowałem tego na szkoleniu i efekty były widoczne od razu
>>praktycznie bez skutków ubocznych w dynamice jazdy. Instruktor zrobił
>>przejazd demonstracyjny i spalił jeszcze mniej (wyraźnie) robiąc
>>lepszą średnią prędkość na trasie przejazdu (coś w tym stylu ta trasa
>>wyglądała - różne rodzaje dróg): http://tiny.pl/h8j1l
>
> Mirku, ale mnie sie wydaje ze jezdze dosc przewidujaco, szczegolnie
> znanymi trasami.
> I co ? I wcale nie chce wyjsc malo :-(
>
A byłes kiedys na kursie eco?
Może jednak coś mozna zrobić lepiej?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.13 16:21 Bydlę
- 23.04.13 17:01 J.F
- 23.04.13 18:23 John Kołalsky
- 23.04.13 18:27 Cavallino
- 23.04.13 18:48 Budzik
- 23.04.13 20:14 Budzik
- 23.04.13 20:14 Budzik
- 23.04.13 21:23 Jaskot
- 23.04.13 21:30 Bydlę
- 23.04.13 21:48 J.F.
- 23.04.13 22:05 Jaskot
- 23.04.13 22:22 Bydlę
- 23.04.13 22:30 John Kołalsky
- 23.04.13 22:34 Jaskot
- 24.04.13 00:47 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=