-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie
Date: Sat, 20 Apr 2013 10:25:36 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 44
Message-ID: <kktjul$556$1@mx1.internetia.pl>
References: <0...@b...poznan.pl> <kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<51710775$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51718451$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<51719d78$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1366446869 5286 83.238.168.227 (20 Apr 2013 08:34:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Apr 2013 08:34:29 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <51719d78$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489837
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
>>>> Inna sprawa ze przeciez sam narzekam iz jade chwile szybko, a potem
>>>> dlugo 70 za ciezarowka ...
>>> ale 70 na trasie i 50 w miescie to nie sazasady econo...
>
>>70 czy 90 - co za różnica?
>>W Polsce nie da się tak jeździć, żeby jechać normalnie i w sensownym
>>czasie - musisz dusić gaz, tam gdzie jest w miarę pusto (czyli potem
>>hamować, gdy już się ta pusta droga skończy).
>>Co innego na drodze szybkiego ruchu - wtedy można stosować wasze zasady
>>bez większego uszczerbku dla końcowych efektów.
>
> No wlasnie odwrotnie.
> Jesli ja sie nie boje rozpedzic, a predkosc srednia na zwyklej drodze
> wychodzi mi np 72 ... to jak dlugo jade powyzej 70 ?
> Tyle co nic.
> Wyciagnalem sobie log z GPS, przeliczylem co by bylo gdybym 70 nie
> przekraczal i wyszlo 44 minuty zamiast 40.
> Fakt ze to 10%, w trasie 500km to juz prawie godzina, a to w dodatku zly
> przyklad byl - miasteczko z korkami po drodze.
>
> Ale jak na autostradzie mam srednia 125 powiedzmy, to ile strace jak bede
> jechal 70 :-)
> W sumie ... nie az tak duzo wiecej, ile tej autostrady jest, 200km ? No,
> to jednak ponad godzina :-)
Ale Ty patrzysz na czas tylko a było ekono czyli o zużyciu. No podzielam
pogląd, że w mieście nie ma czego oszczędzać bo to skutkuje tamowaniem
ruchu, którego utrzymanie jest tam krytyczne. Obraz, że "i tak na kolejnych
światłach" jest prawdziwy tylko w tym sensie, że jak wyprzedzisz jeden
pojazd to istotnie tak zapewne stanie się bo nieraz uda się przejechać przed
czerwonym na którym wyprzedzony zatrzyma się na 2 min, ale rzadko. Ale
popatrz ile pojazdów ktoś kogo nie wyprzedziłeś spowalnia. To jest właściwy
problem ruchu w mieście a nie to, czy Ty intensywniej wyprzedzasz czy mniej
intensywnie. Jak wyprzedzasz to już jest dobrze dla tego ruchu bo gros osób
nie umie wyprzedzić autobusu, który zawsze będzie zawalidrogą. A na drodze
wielopasowej takiej jak autostrada .. możesz sobie właśnie jechać
kapeluszniczo bo to niekoniecznie tamuje ruch. No ale też jakoś tamuje tylko
nie tak drastycznie, że jedna czy kilka ofiar powoduje zwolnienie
wszystkich. O ile oczywiście mają świadomość potrzeby sprawności ruchu przez
wszystkich.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.13 10:59 Budzik
- 20.04.13 11:20 John Kołalsky
- 20.04.13 11:59 John Kołalsky
- 20.04.13 14:18 Budzik
- 20.04.13 14:18 Budzik
- 20.04.13 14:18 Budzik
- 20.04.13 14:18 Budzik
- 20.04.13 15:54 Cavallino
- 20.04.13 15:53 Cavallino
- 20.04.13 15:56 Cavallino
- 20.04.13 22:01 Budzik
- 20.04.13 22:24 Budzik
- 20.04.13 22:24 Budzik
- 20.04.13 22:24 Budzik
- 21.04.13 09:22 Andrzej Kubiak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=