eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sat, 20 Apr 2013 10:25:36 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <kktjul$556$1@mx1.internetia.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl> <kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <51710775$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51718451$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <51719d78$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1366446869 5286 83.238.168.227 (20 Apr 2013 08:34:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Apr 2013 08:34:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <51719d78$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489837
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >>>> Inna sprawa ze przeciez sam narzekam iz jade chwile szybko, a potem
    >>>> dlugo 70 za ciezarowka ...
    >>> ale 70 na trasie i 50 w miescie to nie sazasady econo...
    >
    >>70 czy 90 - co za różnica?
    >>W Polsce nie da się tak jeździć, żeby jechać normalnie i w sensownym
    >>czasie - musisz dusić gaz, tam gdzie jest w miarę pusto (czyli potem
    >>hamować, gdy już się ta pusta droga skończy).
    >>Co innego na drodze szybkiego ruchu - wtedy można stosować wasze zasady
    >>bez większego uszczerbku dla końcowych efektów.
    >
    > No wlasnie odwrotnie.
    > Jesli ja sie nie boje rozpedzic, a predkosc srednia na zwyklej drodze
    > wychodzi mi np 72 ... to jak dlugo jade powyzej 70 ?
    > Tyle co nic.
    > Wyciagnalem sobie log z GPS, przeliczylem co by bylo gdybym 70 nie
    > przekraczal i wyszlo 44 minuty zamiast 40.
    > Fakt ze to 10%, w trasie 500km to juz prawie godzina, a to w dodatku zly
    > przyklad byl - miasteczko z korkami po drodze.
    >
    > Ale jak na autostradzie mam srednia 125 powiedzmy, to ile strace jak bede
    > jechal 70 :-)
    > W sumie ... nie az tak duzo wiecej, ile tej autostrady jest, 200km ? No,
    > to jednak ponad godzina :-)

    Ale Ty patrzysz na czas tylko a było ekono czyli o zużyciu. No podzielam
    pogląd, że w mieście nie ma czego oszczędzać bo to skutkuje tamowaniem
    ruchu, którego utrzymanie jest tam krytyczne. Obraz, że "i tak na kolejnych
    światłach" jest prawdziwy tylko w tym sensie, że jak wyprzedzisz jeden
    pojazd to istotnie tak zapewne stanie się bo nieraz uda się przejechać przed
    czerwonym na którym wyprzedzony zatrzyma się na 2 min, ale rzadko. Ale
    popatrz ile pojazdów ktoś kogo nie wyprzedziłeś spowalnia. To jest właściwy
    problem ruchu w mieście a nie to, czy Ty intensywniej wyprzedzasz czy mniej
    intensywnie. Jak wyprzedzasz to już jest dobrze dla tego ruchu bo gros osób
    nie umie wyprzedzić autobusu, który zawsze będzie zawalidrogą. A na drodze
    wielopasowej takiej jak autostrada .. możesz sobie właśnie jechać
    kapeluszniczo bo to niekoniecznie tamuje ruch. No ale też jakoś tamuje tylko
    nie tak drastycznie, że jedna czy kilka ofiar powoduje zwolnienie
    wszystkich. O ile oczywiście mają świadomość potrzeby sprawności ruchu przez
    wszystkich.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: