  • Data: 2013-04-20 15:53:46
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jade tak jak chce i nie utrudniam (efektywnie) jazdy innym.

    To dlaczego piszesz że jednak jest inaczej?
    Czy może te zasady obowiązują wybiórczo i sam decydujesz których kiedy się
    trzymasz?

    > Hmm, czyli oni robią to zr wzgledu na brak wiedzy i umiejetnosci

    Być może, ale też dlatego, że ktoś rozpropagował szkodliwy ekoterroryzm.

    >a ty
    > uważasz, ze krzewienie wiedzy bedzie groźne...

    Nic podobnego - uważam za to, że nawet pośrednie zachęcanie do ślimaczenia
    jest groźne.
    Ktoś kto mało jeździ i mało się interesuje motoryzacją nie posiądzie wiedzy
    jak prawidłowo jechać ekonomicznie, bo koszty za duże takiego nabywania.
    Więc poprzestanie na tym, co mu się wydaje w tym zakresie, że jak zwolni, to
    będzie ekonomicznie.
    A będzie tylko niższe spalanie, kosztem innych, dużo ważniejszych rzeczy.

    > To są argumenty?

    Ocena.
    Której się będę trzymał.

    > ROTFL
    > ekoterroryzm? To naprawde są jakies kompleksy.

    Pochodzisz z Warszawy?
    Bo oni też każde zdanie odmienne od swojego nazywają kompleksami.
    Pewnie syndrom przeniesienia.....

    > Oczywiście, ze nikta.

    Plączesz się w zeznaniach, więc ich całość zostaje odrzucona, jako
    pochodząca od niewiarygodnego świadka.