eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sun, 14 Apr 2013 18:33:05 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 42
    Message-ID: <qcr5g4jhez27$.8ovvti9999j5$.dlg@40tude.net>
    References: <0...@b...poznan.pl> <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <kke05l$rb2$1@mx1.internetia.pl>
    <516a83fa$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <3rktn0r6romg$.1g5ipiq52fnjp$.dlg@40tude.net>
    <516ad7ac$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1365957141 5486 82.143.187.50 (14 Apr 2013 16:32:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Apr 2013 16:32:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489241
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 18:22:13 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >>> Owszem, przy czym z obserwacji wynika, ze tak sie dzieje.
    >> Bo ci komputer wyswietla prawie tyle samo km do konca ?
    > Dokładnie, w podobnych warunkach daje podobne wyniki.
    > Stwierdzam, że algorytm działa dość prawidłowo.
    >> algorytm pewnie tak napisany, aby nia zabraklo za wczesnie.
    > I bardzo dobrze.
    > W niczym to nie przeszkadza, ewentualny błąd jest podobny przy każdym
    > działaniu tego algorytmu, czyli w każdym przypadku.

    Sugeruje ze w razie rozbieznosci w wyniku pomiaru wezma gorszy widok i
    zapala ci rezerwe .. i mniejsza odleglosc do konca :-)

    > Dokładnie odwrotnie niż przy tankowaniu "do pełna", gdzie największą rolę
    > gra czynnik losowy i ludzki.

    Polskie drogi, to jest dopiero czynnik losowy jesli chodzi o pomiar
    poziomu :-)

    >>> Tankowanie "pod korek" nie jest mierzone w ZADEN sposób,
    >> pistolet w jakis sposob mierzy kiedy sie wylaczyc.
    > Nie - pistolet nic nie mierzy, tylko się wyłącza gdy poczuje ciecz na końcu.

    Czyli mierzy czy ciecz jest na koncu.

    > U mnie - pierwszy raz tak gdzieś kilkanaście litrów przed stanem "do pełna",
    > w Punto było tak gdzieś po wlaniu każdych 2l.

    A jednak jakos tankowales wieksze ilosci.



    >>> rezerwa jest, chocby miala swoje wady.
    >> przepuszczona przez komputer z ambitnym algorytmem ? mierzone jest,
    >> ale malo miarodajnie.
    > Jak dla mnie wystarczy.

    No ba, skoro nie masz zadnej mozliwosci sprawdzenia, to co sie dziwic
    ze wystarczy :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: