eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <0...@b...poznan.pl> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <kke05l$rb2$1@mx1.internetia.pl>
    <516a83fa$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <3rktn0r6romg$.1g5ipiq52fnjp$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <3rktn0r6romg$.1g5ipiq52fnjp$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sun, 14 Apr 2013 18:22:13 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 130414-0, 2013-04-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 54
    Message-ID: <516ad7ac$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.48.150
    X-Trace: 1365956524 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1250 83.25.48.150:52619
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4070
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489240
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3rktn0r6romg$.1g5ipiq52fnjp$.dlg@40tude
    .net...
    > Dnia Sun, 14 Apr 2013 12:25:07 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> Uzytkownik "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> napisal w wiadomosci grup
    >>> Dokladnie tak sam, jak nie masz zadnej wiedzy, czy zapalenie lampki
    >>> rezerwy nastapilo przy takiej samej ilosci paliwa, jak poprzednim razem.
    >>
    >> Owszem, przy czym z obserwacji wynika, ze tak sie dzieje.
    >
    > Bo ci komputer wyswietla prawie tyle samo km do konca ?

    Dokładnie, w podobnych warunkach daje podobne wyniki.
    Stwierdzam, że algorytm działa dość prawidłowo.


    > algorytm pewnie tak napisany, aby nia zabraklo za wczesnie.

    I bardzo dobrze.
    W niczym to nie przeszkadza, ewentualny błąd jest podobny przy każdym
    działaniu tego algorytmu, czyli w każdym przypadku.
    Dokładnie odwrotnie niż przy tankowaniu "do pełna", gdzie największą rolę
    gra czynnik losowy i ludzki.

    >> Tankowanie "pod korek" nie jest mierzone w ZADEN sposób,
    >
    > pistolet w jakis sposob mierzy kiedy sie wylaczyc.

    Nie - pistolet nic nie mierzy, tylko się wyłącza gdy poczuje ciecz na końcu.
    U mnie - pierwszy raz tak gdzieś kilkanaście litrów przed stanem "do pełna",
    w Punto było tak gdzieś po wlaniu każdych 2l.

    >
    >> rezerwa jest, chocby miala swoje wady.
    >
    > przepuszczona przez komputer z ambitnym algorytmem ? mierzone jest,
    > ale malo miarodajnie.

    Jak dla mnie wystarczy.

    >
    >>> Dowód - kilka razy zdarzylo mi sie, ze znaczek rezerwy zgasl po
    >>> wylaczeniu
    >>> silnika i nie pojawil sie po ponownym odpaleniu - dopiero po kilku
    >>> kilometrach znów sie zapalil.
    >> To akurat nie stanowi problemu, koryguje sie osiagniety przebieg i tyle.
    >> Gorzej by bylo, gdyby zdarzyla sie sytuacja odwrotna.
    >
    > Ale pokazuje ze ta lampka rozrzut ma.

    Musi mieć.
    Ale interesuje nas stan końcowy.
    W miarę stabilny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: