eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
    f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sun, 14 Apr 2013 00:37:58 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <kkcn8j$p1g$1@mx1.internetia.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
    <51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <194rplgqngbh3$.1cbq5lo4n660j$.dlg@40tude.net>
    <5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1365893203 25648 83.238.168.227 (13 Apr 2013 22:46:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Apr 2013 22:46:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489176
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    >>
    >>>>>>> W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w
    >>>>>>> zbiorniku.
    >>>>>> Nalewajac do pelna da sie policzyc spalanie lepiej
    >>>>> Nie mozna, bo brakuje informacji ile litrów spaliles.
    >>>> Tyle ile wlales.
    >>>
    >>> No właśnie nie bardzo.
    >>> Prawidłowo to jest tyle ile jest w baku-tyle ile było w baku przy
    >>> poprzednim
    >>> tankowaniu.
    >>> A to są dwie niewiadome.
    >>
    >> Poprzednie bylo do pelna, to jest do pelna - pozostaje tylko kwestia
    >> co mierzy poziom dokladniej - dystrybutor na stacji
    >
    > Dystrybutor nie mierzy ilości paliwa w baku, więc nie przydaje się do
    > stwierdzania ile w nim jest paliwa.

    Ale chłopie ... jak zanotowałeś przebieg na poprzednim tankowaniu do pełna i
    teraz nalewasz też do pełna to spaliłeś na tym dystansie tyle ile właśnie
    wlałeś. Zapalnie lampki rezerwy nie ma powodu być dokładniejsze od
    uzupełniania do pełna. Wręcz przeciwnie, z natury pomiaru w trasie kontra
    pomiaru stojącego pojazdu na wypoziomowanej powierzchni stacji dokładniejsze
    być nie może. Sądząc po osiąganych przeze mnie rozbieżnościach, ta
    dokładność musi być większa niż litr czy nawet pół/100km.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: