  • 1. Data: 2009-08-12 18:07:03
    Temat: Sopot Festiwal 7-8.VIII - czyli kolejny syf za abonament
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Okres wakacyjny, więc nie wiem czy mięliście okazję to oglądać, bo jakośbez
    echa na grupie? Poziom poniżej Opola, nie wiem jakie jest Wasze odczucie,
    ale moim zdaniem kolejna promocja miernot na poziomie CandyGirl czy Video -
    nóż się w kieszeni otwiera jak pomyślę, że to wszystko z abonamentu
    emerytów. Kto "popycha" takie miernoctwo muzyczne, że pokazują taką nędzę na
    antenie ogólnopolskiej tv? Brak słów - kolesiostwo, nędzna artystyczna i
    kolejna promocja miernot, ehhhh

    Pozdro. R

  • 2. Data: 2009-08-12 18:20:39
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    miernoty nad miernotami
    Gdzie te Festiwale jak grał
    MARILLION

  • 3. Data: 2009-08-12 20:02:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    R wrote:
> [...]
    > muzyczne, że pokazują taką nędzę na antenie ogólnopolskiej tv? Brak
    > słów - kolesiostwo, nędzna artystyczna i kolejna promocja miernot,

    a kto by normalny takie coś oglądał?

    ach sorry ty to ogladasz :)

  • 4. Data: 2009-08-13 14:46:21
    Od: " Artek" <a...@W...gazeta.pl>

    Niewątpliwie okazja do obłowienia się warszawki na Polsce. Widać też kółko
    homoseksualne. Ten Zagrobelny ... festynowy wodzirej i ma chłopaczyna widać
    dojścia. Abonament cały czas nowy, a te divy inkasują kasę za to samo stare.
    Ja się czuje oszukany. September, ja już to słyszałem. Ja się czuje okradziony
    z abonamentu. Kokerspaniel z budy wyje. A może to buldog. Takie ma nawisłe
    policzka... Ja to już słyszałem i tym wymiotuję. I płacę trzeci raz. Znowu ta
    banda z Warszawy okrada mnie z abonamentu. I mówi że to dla mojego dobra. Że
    to mnie podnosi kulturalnie. Wmawiają mi. Kiedyś był taki ustrój, komunizm,
    przestępczy, tak samo to uzasadniali. Komuna w showbiznasie? Warszawka się
    obławia na Polsce ? Aha, stąd tam taka średnia krajowa 4 tys., o 1,5 wyższa
    niż innych miastach, bo nas okradają - Polskę.

  • 5. Data: 2009-08-13 16:14:24
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Imasz rację w tym co piszesz, bo ludzie są zmuszeni płacić za miernoctwo i
    beztalenice, jakby to była komercyjna stacja, to żadna nie pozwoliłaby sobie
    na inwestycję w nędzę, która się nie sprzeda komercyjnie z prostej
    przyczyny, bo nikt by tego nie kupił, czyli nikt by za to nie zapłacił.
    Jestem absolutnie za komercjalizacją tego postkomunistycznego wynalazku jak
    publiczna tv, niech jakaś komercyjny operator jak tvn czy polsat pełni
    misję, na pewno to zrobią lepiej i taniej niż to kolesiostwo, bo moim
    zdaniem misję pełni choćby takie tv4 puszczając jakieś galileo, a nie na
    wspólnej czy inny odmóżdżający chłam....

  • 6. Data: 2009-08-14 22:26:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Aug 2009 18:14:24 +0200, "R" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >na inwestycję w nędzę, która się nie sprzeda komercyjnie z prostej
    >przyczyny, bo nikt by tego nie kupił, czyli nikt by za to nie zapłacił.

    Tak, tak. Popatrz na TopTrendy Polsatu czy Festiwal w Sopocie by TVN -
    ta sama miernota. A stacje jakby komercyjne.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 7. Data: 2009-08-15 10:05:29
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.08.2009 jerzu <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Tak, tak. Popatrz na TopTrendy Polsatu czy Festiwal w Sopocie by TVN -
    > ta sama miernota. A stacje jakby komercyjne.

    Ale tu nie z "ustawowej zrzuty".

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 8. Data: 2009-08-15 19:42:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Aug 2009 10:05:29 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Ale tu nie z "ustawowej zrzuty".

    OK. Ale mój przepiszca twierdzi, że komercyjna stacja nie pozwoli
    sobie na taki chłam. A jednak pozwala sobie.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 9. Data: 2009-08-18 13:17:17
    Od: " Artek" <a...@W...gazeta.pl>

    > OK. Ale mój przepiszca twierdzi, że komercyjna stacja nie pozwoli
    > sobie na taki chłam. A jednak pozwala sobie.

    A niech robią co chcą, TVNy i Polszmaty... Ale nie robią to za moje
    pieniądze. Ta telewizja rządowa to kradzież na bezczela. Kłamali że płacimy za
    posiadanie odbiornika, nie za program. A pieniądze przesuwały się do
    producenta programu. I oficjalnie mówią, że jak nie będą mieli pieniędzy z
    abonamentu to nie będą mieli z czego robić programu. A nie pieniądze za
    posiadania odbiornika. Ach ten zakłamany komunizm w Warszawie trwa nadal. I te
    szlachetne psiogwiazdy walczące z piractwem, bez wstydu żyją z tego kłamstwa
    abonamentowego.

    Czyli Rubik, Budka Suflera, Cugowski, Pectus, Zagrobelny, Farna, Węgrowska,
    Stasia Kowalska, Blenders walczący z piractwem okradli mnie z abonamentu za
    posiadanie odbiornika. Bo w urzędzie pocztowym im za program nie płaciłem.
    Złodzieje.