  • Data: 2010-07-31 13:15:44
    Temat: Re: Sony wycofuje się z FF?
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 11:40, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
    > I czemu Hogan robi dla sony czarny marketing? Pan się ostatnio uznaje
    > wyrocznią świata fotograficznego i było fajnie jak trzymał się najkonów.
    > Teraz nagle mu się sony włączyło z newsem, że jakiś anonimowy pracownik
    > sony mu cośtam nagadał.

    Jedną z przyczyn takiej plotki mogą być negocjacje Nikona z Sony w
    sprawie cen matryc(takie coś podał ktoś na forum dpreview).
    Sony prawie nie istnieje jako profesjonalny sprzęt, zalewają rynek
    kolejnymi wersjami amatorskich korpusów. Dlatego strategia polegająca
    na istnieniu profesjonalnych korpusów FF dających prestiż i wzrost
    sprzedaży w przedziale amatorskim nie sprawdza się dla Sony, więc
    logiczne wydaje się obcięcie strat jakie powoduje projektowanie FF.

    > A jak dla mnie prawdopodobieństwo tej informacji jest znikome. Dopiero co
    > kilka dni temu wyszły trzy szkła pod A, z czego 2 są pełnoklatkowe. W
    > przygotowaniu od dłuższego czasu duża armata 500/4 - też pod pełną klatę.

    A to dlatego, że tak na prawdę nie wiadomo, co zmieni się kiedy
    Canikon wypuści swoje mirrorless. Polityka Sony to: chcesz mieć małe i
    dobrą jakość - NEX, chcesz mieć więcej przycisków i większe możliwości
    - A DSLR. Ale NEXy mogą bardzo szybko zostać zjedzone przez kompakty z
    matrycami m4/3, a z drugiej strony przez mirrorlessy Canikona. Wydaje
    się, że i Canon i Nikon nie wiedzą jak będzie wyglądał rynek dlatego
    teraz pakują co się tylko da do DSLR, 550D ma 18MPix, co dadzą za pół
    roku? 22MPix? i jak będzie wtedy wyglądał 7D? Następca D90 mam mieć 39
    pól AF, co w takim razie ma mieć D400? Olympus już odpadł. Albo wiedzą
    i kończą z APS, które przejdzie do kompaktów, a FF rozjedzie się na
    kilka półek.