  • Data: 2010-08-25 12:40:54
    Temat: Re: Sony stworzyło nową kategorię cyfrówek
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.08.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > był jeszcze Canon EOS-1n RS z tą samą technologią. Ale wtedy zaczynały już
    > powoli wkraczać cyfrówki.
    > Tyle, że w analogach to nie miało aż tylu zalet, żeby usprawiedliwiać zakup
    > kolejnego sprzętu (lub zmianę)

    Nie wiem jakiej wielkości są punkty AF detekcji fazy, ale jak niewiele większe
    od pixli na matrycy, albo ich powiedzmy 3x3 czy 4x4 to nie wiem czy nie lepiej
    je wbić w matryce i maskować softowo niż dawać lustro w ogóle - rozwiązało
    by to też mechaniczny problem odległości czujników i matrycy (byłyby takie
    same). No chyba że jednak duże są.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".