  • Data: 2009-12-03 16:57:30
    Temat: Re: [Sony] piękneszkło
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do czego konkretnie potrzebowałbyś takie szkło?
    > Poważnie pytam, zastanawiam się jaki jest target i szanse na
    > upowszechnienie.

    Masz na stronie dcwatch.
    Do wszystkiego co mi podpasuje, dla 1:1 za $200?
    Podoba mi się bokeh (tulipany) jak na $200, podoba mi się ogniskowa, nie podoba
    mi się światło, ale h-iso mam całkiem przyjemne więc i nocą na pole (Janko czy
    teraz mogę beztrosko jechać do Krak?) można wyskoczyć z lekkim lensem.

    Poza tym ładnie by mi pasował w stopce na forum obok Tamrona 60/2 i 100/IS ;)

    Co do kita, proszę nie żartuj. Kitem tak blisko nie podjedziesz.

    pozdrawiam,
    gietrzy