  • Data: 2009-10-21 00:20:36
    Temat: Re: Sony, matryca i ich serwis
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej K. aka Sesjusz <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał(a):

    > Witaj Matt,
    >
    > Dnia 21 października 2009 (01:52:27)

    > Tylko 6 razy dluzszy czas naswietlania :) Ale ciekawie, dzieki
    > rowniez, nie wiem jak by wyszedl RAW w tym aparacie z 6 minutami, nie
    > robilem tego. Tylko tak jak wspomnialem, na 30 sekundach jest
    > ciemnosc, raw pokazalem dalej w watku.

    Cytat:
    "Silne rozmywanie na plikach JPEG widać także, kiedy przyjrzymy się darkom.
    Trzyminutowe naświetlanie matrycy pokazało niewiarygodnie duże szumy, jakie
    generują się przy wykonywaniu długich czasów ekspozycji, co widać na plikach
    RAW. [...] Po zdjęciach widać także, że D80 permanentnie włącza skomplikowane
    redukcje szumów bez wiedzy użytkownika, które zmniejszają naświetlanie zdjęć."

    To, co zbiera matryca jest zawsze zaszumione przy 30s. Kwestia polega na
    wycięciu pikseli zbliżonych do czerni. D80 wycina wszystkie, sony A300 prawie
    wszystkie...

    Maciej