  • Data: 2010-09-09 09:15:33
    Temat: Re: Sony bravia 37 czy 32 prosz? o porad?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 07:29, P. Gawryjo?ek pisze:
    > Witam, zamierzam wymieni? stary kineskop na co? takiego jak w temacie. nie
    > ukrywam, ze kryterium jest tak?e cena. 37 ma matryce 50Hz za? 32 100 Hz (oba
    > full HD cenowo podobne). Zawsze tych kilkana?cie cali wi?cej ta chyba
    > fajniej cho? pomieszczenie nie za du?e.Obawiam si? tylko czy przy matrycy
    > 50Hz nie b?d? zostawa?y zauwa?alne ?lady przy szybkich ruchach na obrazie.
    > ?r?d?em sygna?u ma by? satelita z ferdkiem FX6600. W przysz?o?ci pewnie
    > jaki? HD. Prosz? fachowc?w o rad? ?eby nie da? d..
    > Z g?ry dzi?ki. Pozdrawiam Piotr G.

    Odpuść sobie 32" w przypadku większości TV moje doświadczenia są takie
    że wszelkie ulepszacze sprawdzają się ale nie zawsze i tak ich działanie
    determinuje jakość sygnału dostarczanego do tv. więc jeśli masz sygnał
    kiepskiej jakości a to dotyczy 99% kanałów polskojęzycznych to
    polepszacze tylko zwiększają ilość błędów i niedoskonałości obrazu. To
    moja subiektywna ocena.

    Co do przekątnej ekranu, bierz największą na jaką cię stać, w praktyce
    gdy będziesz oglądał Tv z więcej niż 2 metry nie zauważysz różnicy
    między 720p (upraszaczając HD Ready) a 1080p (full HD). nasze oko przy
    tej odległości od ekranu nie zawuważy większej ilości szczegółów.
    dopiero przekątne powyżej 40" dają naszemu oku szansę. (sprawdzone
    wielokrotnie na posiadanym Samsungu 40").

    podsumowując - ekran największy na jaki Cię stać, nie bój się dużych
    przekątnych, dziś w zasadzie 40-42' to minimum.