  • Data: 2010-09-09 10:33:44
    Temat: Re: Sony bravia 37 czy 32 prosz? o porad?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 11:10, boxfish pisze:

    > Trudno powiedzieć, w telewizorach HD (czy HD Ready) w zasadzie oceniać
    > jakość obrazu można po tym jak wygląda przesyłany po HDMI z
    > odpowiedniego źródła. Pewnie i jedno i drugi połączenie spowoduje że
    > zapragniesz natychmiast zakupić tuner HD z HDMI. moje doświadczenie mówi
    > że obraz SD wygląda o niebo lepiej przez HDMi niż przez component czy
    > RGB-Scart

    to nie jest wykładnia.
    zależy od dekodera i tv. ww dekoder posiada wy component,
    ale nie pamiętam już jaka była różnica, poza tym o ile pamięta
    component prawidłowo w tym dekoderze działa tylko na sofcie
    oryginalnym, z octagenem był problem. może już nie.
    w każdym bądź razie jeżeli jest to warto przez nie podłączyć.
    co do tv różnie to wygląda, na niektórych jest większa lub mniejsza
    różnica w obrazie - przy tym samym box`ie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux