  • Data: 2009-09-09 21:35:30
    Temat: Re: Sony bezlustrowo
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KILu" <b...@w...pl> napisał:

    > Zalezy, o czym mowimy. Wszak Samsung to najwiekszy na swiecie konglomerat,
    > ktorego liczne oddzialy zajmuja sie w zasadzie wszystkim, od ubezpieczen
    > po produkcje podzespolow (w czym Samsung jest zreszta potentatem) i
    > elektroniki uzytkowej.

    Ma też stocznie, całkiem spory dział produkcji zbrojeniowej i jeszcze parę
    innych branż. Sony z kolei wytwórnie płytowe i filmowe. Porównywałem 'Total
    net income' czyli całkowity przychód netto koncernów produkujących również
    sprzęt fotograficzny. Samsung miał zdecydowanie największy, Sony miał o ile
    pamiętam kilak razy mniej niż Samsung, Canon i Nikon to w porównaniu z nimi
    karzełki. Oczywiście to, jaki procent tego całkowitego przychodu pochodzi z
    gałęzi fotograficznej to już zupełnie osobna kwestia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)