  • Data: 2014-01-20 16:58:55
    Temat: Re: Sony Xperia Z1 trochę OT nie fotograficznie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm wrote:

    > Ostatnio pisalem wlasnie o tym na grupie gsm ale nie wszyscy sie z tym
    > zgadzaja ;]
    > Podchodze do N8 inaczej: uwazam, ze to bardzo dobry aparat foto z
    > wbudowanym telefonem.
    ha ha ha...

    jest jeszcze wielu miłośników tego absurdalnego niedorobionego systemu.

    niestety z perspektywy stwierdzam ze najlpszym systemem do telefonów jest
    system firmy BB :)

    właśnei sie męczę nad tą Xperia Z1 jeśli sie w ciagu dwóch tygodni nie
    przekonam się do Androida to sprzedaję albo zamieniam na BB Q10. Nie
    pojmuję kompletnie dlaczego nikt nie stworzył na Andka pakietu biznesowego
    zbliżającego go do funkcjonalności BB.

    zasadniczą zaletą BB jest INTEGRACJA funkcji komunikacyjnych. Te telefony sa
    zbudowane wokół podstawowej funkcji jaką jest KOMUNIKACJA i zarządzanie
    czasem i zadaniami, w androidzie funkcje komunikacyjne sa dodatkiem do
    bajernckiego systemu operacyjnego.

    w sumie sie zastanawiam czasem czy nie zabrać sie za programowanie dla
    Androida i same nie stworzyć takiej aplikacji. :)