  • Data: 2010-11-20 20:21:41
    Temat: Re: Sony Vaio P
    Od: dziobu <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11/20/2010 6:51 PM, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > wszystko zależy mocno od tego do czego potrzebujesz...
    >
    > ja potrzebowałem czegoś MAŁEGO poręcznego i LEKKIEGO

    Dokładnie tego.
    Do pracy mam przyzwoitą 17".

    A teraz jako ten mały i lekki używm Acera Apire One, który nie jest ani
    mały ani lekki. A do tego, jak pisałem, ma 600 pikseli w pionie co go
    skreśla.

    Vaio mi sie podoba głównie ze względu na rozdzielczość ;p
    Teraz mam 17"@1920x1200, a obok 19"@1680x1050 ;p

    Po prostu lubie dużą rozdzielczość. Mnóstwo rzeczy sie mieści.

    > do:
    >
    > przeglądania poczty i Internetu,
    > załatwiania spraw z bankiem przez inet
    > napisania czegoś na szybko gdzieś w terenie
    > znalezienia jakiś info technicznych gdzieś w terenie
    > przeglądania pdfów gdzieś w terenie.

    Dokładnie to.
    + zgrywanie foto z aparatu ale przeglądać ich nie musze.
    Skoro AAO sie nadaje, to szybsze Vaio tym bardziej.

    > tego vaio to można nawet od biedy do kieszeni wsadzić (dużej) :)

    Mam w kurtce kieszeń do której AAO wchodzi. Ale jest za cięzkie (x2 niż
    Vaio) i za duże.

    > acha oglądałem na nim film z sieci i wyrabia sie spokojnie
    >
    > nie wiem jak wifi ale modem umts nie zżera akumulatora jak głupi, wsadziłem
    > mu sima play i sobie mogę w każeh chwili poserfować po sieci.
    >
    > acha ważna sprawa jeśli chcesz używać g w natrywnej rozdizałce ekranowej
    > musisz mieć dobre oczy :) ale można włączyć zmniejszać rozdzielczości :)

    Czyli OK.

    Pytałem bo przypadkiem zobaczyłem go w jakimś sklepie (Vobis?) i mi sie
    spodobał. A w sieci są recenzje na zasadzie "to wersja
    przedprodukcyjna", "do dupy", "widziałem zza szyby i jest wspaniały"
    czyli nic konkretnego żeby go kupić.

    A teraz już wiem więcej niż mniej. Dzięki.

    dziobu
    xyzyk.pl