  • Data: 2010-11-20 17:51:05
    Temat: Re: Sony Vaio P
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziobu wrote:

    > Dzięki.
    > Skoro nie rzucasz k****mi to znaczy że nie jest źle ;)

    wszystko zależy mocno od tego do czego potrzebujesz...

    ja potrzebowałem czegoś MAŁEGO poręcznego i LEKKIEGO

    do:

    przeglądania poczty i Internetu,
    załatwiania spraw z bankiem przez inet
    napisania czegoś na szybko gdzieś w terenie
    znalezienia jakiś info technicznych gdzieś w terenie
    przeglądania pdfów gdzieś w terenie.

    tego vaio to można nawet od biedy do kieszeni wsadzić (dużej) :)

    acha oglądałem na nim film z sieci i wyrabia sie spokojnie

    nie wiem jak wifi ale modem umts nie zżera akumulatora jak głupi, wsadziłem
    mu sima play i sobie mogę w każeh chwili poserfować po sieci.

    acha ważna sprawa jeśli chcesz używać g w natrywnej rozdizałce ekranowej
    musisz mieć dobre oczy :) ale można włączyć zmniejszać rozdzielczości :)