  • Data: 2009-03-02 21:06:29
    Temat: Re: Sony VCL-DH0758 do lustrzanki?
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krasnal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1t2hg1xm2lmai$.1gskike0l3m4.dlg@40tude.net...

    (...)

    > Nie czaję o co biega ;).

    Też nie czaję - ale ostatnio coraz częściej zdarzają mi się takie przypadki.
    Parę tygodni temu szukałem akumulatorów AA. Chciałem wymienić dwa komplety
    po 6 sztuk w Metz-u (w sumie 12 sztuk). I znalazłem dokładnie takie jak te:
    http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=3
    8223
    w cenie 15 zł za dwie sztuki. Niestety - nie w sklepie internetowym, więc
    nie mogę podać linku (sklep Castorama w Koszalinie obok centrum Forum).
    Byłem tam parę dni temu - nadal leżały :-).

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki
    http://foto.3n.com.pl/