  • Data: 2013-02-24 15:10:49
    Temat: Re: Sony NEX-5N
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu masz polskie forum video dslr
    http://videodslr.pl/

    Ktos Ci wrzucil link do forum Nikoniarzy - warto zajrzec.
    Sam nakrecilem sie na Nexa, ale, o ile robi swietne zdjecia, to nie
    podobaja mi sie jego filmy - obraz jest za malo ostry. Podobnie
    zreszta jak obraz z podstawowych modeli Canona. Polecam YT i
    sprawdzenie jak dana kamera/aparat filmuja. Nie do pobicia jest
    Panasonic GH2 z hackiem firmware. Mozna go kupic za +- 3000 pln
    uzywka.
    Tu masz fajny test Nex 5n - Panas GH2
    http://www.cyberfoto.pl/recenzje-i-testy-uzytkowniko
    w/113974-panasonic-gh2-vs-sony-nex-5nminitest.htm
    Polecam Ci tego autora (Fatman), pisze sporo i madrze o filmujacych
    cyfrowkach. Bywa na Nikoniarzach.
    Aha - GH2 ma problem w szczegolnych warunkach - pojawia sie krecha na
    obrazie. Ale tylko przy bardzo wysokim ISO, w cieniach, ponizej 1/50 s
    (czy jakos tak).

    Przyjemny obraz daja Nikony - 5100, 5200. Ten drugi ma, zdaje sie,
    trefny uklad AF - taki sam jak w D7000. Inna sprawa jest dostep do
    roznorakich funkcji w czasie filmowania - zmiana przyslony, auto iso
    itp. Tutaj niewiele wiem, warto sobie doczytac.

    pozdr
    Piotr