  • Data: 2011-08-25 12:15:59
    Temat: Re: Sony HX9V
    Od: Klapacjusz <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PB" <p...@f...pl> wrote:

    >Nie koniecznie w klasie cenowej, ale na pewno w klasie aparatów z matryca
    >1/2.3", 16 Mpix i 16x zoom.
    >Poszukaj czegos z wieksza matryca i mniejsza iloscia pixeli a na pewno za te
    >pieniadze
    >kupisz aparat który produkuje lepsze fotki.

    OK, tylko jak wspomnialem ten aparat ma tez inne plusy, na ktorych mi
    (no, mojej zonie) tez zalezy. Mam tu na mysli mozliwosc krecenia
    dobrych jakosciowo filmow (a ten Soniacz deklasuje wrecz
    w tej kwestii inne aparaty z tej polki) laczac przy tym niewielkie
    gabaryty oraz dodatkowe fiuczery typu naprawde niezly HDR,
    funkcje panoramy, zdjec 3D czy nawet GPS.
    Jesli znasz inny aparat w podobnej cenie i podobnych
    mozliwosciach to z pewnoscia przyjrze mu sie blizej...

    Oczywiscie wiem, ze aparat fot. ma robic przede wszystkich dobre zdjecia,
    stad moje watpliwosci na grupie. Gdybym kupowal sobie, to prioytety bylyby
    inne, ale w przypadku, kiedy zonie zalezy na filmikach, staram sie pogodzic
    ineteresy obydwu stron :)