  • Data: 2011-08-25 16:24:05
    Temat: Re: Sony HX9V
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 25, 11:57 am, u...@d...invalid wrote:
> [...]
    sc-hx9v-sample-pho...
    sc-hx9v-sample-pho...

    > Dziwne, że nie postanowiłeś obejrzeć zdjęć z aparatu za 1.1k PLN przed
    > wydaniem na niego pieniędzy. Kiedyś podobnie naciąłem się na H9, cieszę
    > się, że spadł z regału i musiałem kupić normalny aparat dla kogoś kto
    > chce robić zdjęcia, które później będzie chciał jeszcze oglądać.

    Z czego wywnioskowales, ze on ten aparat kupil?
    Przeczytaj jeszcze raz, albo kilka razy i postaraj sie zrozumiec
    czytany tekst.
    Mocno zwroc uwage na poczatek pierwszego zdania: "Bylem zdecydowany na
    zakup tego aparatu".
    Nastepnie zwroc uwage na inny fragment zdania: "czy jednak lepiej nie
    pchac sie w ten sprzet?"

    Potem poczytaj sobie pod ponizszymi linkami.
    http://przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/kraj-wtornych
    -analfabetow
    http://www.szachyinietylko.info/index.php/blogi/60-p
    olska/221-wtorny-analfabetyzm-poowy-polakow

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/