  • Data: 2010-01-19 13:29:41
    Temat: Re: Sony DSC-H20 kraj produkcji
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a168ee13-1ba2-45f1-9de6-d4d1318d7204@q4g2000yqm
    .googlegroups.com...

    > W jakim kraju wyprodukowany jest ten aparat? Myślę nad zakupem tego
    > sprzętu, ale gardzę 'Chińczykami' i nie chciałbym się nadziać na
    > badziew, interesuje mnie tylko Made in Japan.

    ha , ha , ha

    za tysiac zlotych ?

    ha , ha , ha - nazywsz to sprzetem ?

    tysiac zlotych to kosztuje przyzwoita glowica do statywu pod aparat.

    chlopie to najnizsza polka jakosciowo - cenowa.
    tani dlatego ze sporo flakow jest wykonywanych w krajach azjatyckich o
    taniej sile roboczej.

    dobra nalepka "made in japan" kosztuje wiecej . jesli bylaby tansza to
    tez musi byc drukowana poza wyspami.

    To ma być dobra zabawka na wycieczki, nie zajmuję się profesjonalnie
    fotografią.
    Zdaje mi się że na tej grupie są tacy co kupią Nikona za 15.000 made in
    China, musiałbym się z ch..* na łby pozamieniać żeby coś takiego kupić
    :)
    A najlepsze chińskie żarcie to pewnie potrafią przyrządzać Polacy, bo
    przecież mamy globalizcję :) albo zupka "chińska" to typowe danie
    państwa środka :D