  • Data: 2012-09-07 14:02:08
    Temat: Re: Sony Cyber-shot DSC-RX100 jest juz w sprzedazy....
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-07 13:07, Janko Muzykant wrote:

    > LX5, XZ1, LX7. To są dość małe aparaty.
    > Teraz doczytałem, że to jest jednocalowa matryca, a nie 1/1.7 - zatem
    > moje poprzednie sądy należy złagodzić. Jednakże spadek 2EV to nadal
    > bolesna sprawa.
    > Doszło do tego, że w miejsca ciemne, gdzie wystarczy mi jakość hd,
    > zamiast u43 wolę brać XZ1, bo uzysk zdjęć jest o wiele większy (jasność
    > 2.4 zamiast 5,6).

    No tak, ale Olek przy wyzszych iso (juz 1600) mocno psuje obraz.
    Jesli zamiast s100 wybierzesz Nokie 808 1600 8MPx to roznica bedzie
    duza... na korzysc Nokii.
    Postac myszki miki wyglada jakby ktos ja w Olkowni mediana potraktowal:
    http://www.dpreview.com/reviews/sony-cybershot-dsc-r
    x100/13
    "Medale" na etykiecie wina w Olku to tez porazka.
    Tak, LXy sa jednym z typow, ktore biore pod uwage. Jedyne co niezbyt mi
    sie podoba za zaslanianie obiektywu klapka. Psuje to troche kompaktowy
    wizerunek. Olka ze wzgledu na slaba jakosc obrazu odrzucam.