  • Data: 2009-06-24 17:07:56
    Temat: Re: Sony A350 / Samsung GX20
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piskorz wrote:
    > witam,
    > głupie pytanie:
    > jest coś przeciw, by z tej pary nie wybrać Samsunga (jako odpowiednika
    > pentaxa)?

    To zależy od Twoich preferencji. Samsung jest znacznie lepszym aparatem
    dla mnie, ale jak komuś potrzeba LV to wygra Sony. Odpowiednikiem tego
    samsunga jest raczej sony A700. Też się deko różnią, jednak to konstrukcje
    z tej samej półki cenowej i dla tej samej grupy odbiorców.

    > lustrzankowo startuję dopiero, nie mam systemowych zaszłości,

    Pomyśl więc może o body entry level i porządnym obiektywie, bo nawet jak
    kupisz najlepszy korpus i podepniesz pod to denko od słoika to będzie źle.

    > dodatkowa (ale niezbyt silna) przesłanka ku Samsungowi to karty SD - mam
    > takich wiele,

    CF są akurat tańsze i raczej szybsze, ale karta to najmniej istotna cecha,
    no chyba że w zestawieniu jest memorystick za którego trzeba dwa razy
    bardziej przepłacić.

    d.