  • Data: 2009-06-24 21:35:05
    Temat: Re: Sony A350 / Samsung GX20
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Agent" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    Camera-rankings

    asp

    > Jak Nikon d80 wypada gorzej niż d60 i Canon 1000D to ja nie wiem czy
    > to dobry ranking. A takich przykładów jest więcej tam.

    A mi się praktycznie wszystko zgadza. W Twoim przykładzie - między
    aparatami jest różnica całego pokolenia matryc, w dodatku właśnie Nikon
    zanotował ostatnio najszybszy przyrost jakości: D3, 60, 90, 5000 to cała
    pula nowych aparatów z wyraźnie lepszą matrycą. Z kolei miejsca w
    rankingu które ja podałem - same sample z dpreview potwierdzają wręcz
    podręcznikowo.
    Zgadzają się też ogólne trendy na szerszych próbkach - ogólny postęp
    technologiczny wraz z każą kolejną generacją sprzętu, pogorszenie
    jakości postepujące z kolejnymi MPixelami i poprawa parametrów wraz ze
    wzrostem powierzchni matrycy swiatłoczułej. Widać też degenerację obrazu
    w lustrzankach Sony dzięki zastosowaniu przedrawowego "odszumiacza" -
    fabryki budyniu (może uznali że modele do A700 trzeba przyciąć, żeby nie
    odbierały przychodów z kompaktów? ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]