  • Data: 2023-12-31 10:38:44
    Temat: Re: Sonoff i jego pieszczoty
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.12.2023 00:12, PiteR wrote:
    > Zapomniałes wyjąć wtyczkę czy zawierzyłeś sonoffowi?
    > Tak się nie robi. Liczba porażeń jest ograniczona.
    > Zatrzyma się pompka i gudbaj. A w styczniu ziemia zimna.
    >
    > Kazdy kabel (żółto zielony też) skrętkę, ekran
    > należy traktować jak pod napięciem

    Zawierzyłem bo w tego Sonoffa był wpięty jeszcze jeden przekaźnik - ten
    novatek...mój błąd.

    > bo nie było zwarcia do obudowy

    Nie było, paluchami dotknąłem przewodu.

    > a powinna, sprawdź ją, reaguje na test?

    Działa. Ale ona potrzebuje żeby prąd przepłynął przez przewód ochronny
    (nie dotknąłem obudowy więc nie płynął) czy wystarczy różnica między L i
    N (tutaj poszło przeze mnie zamiast przez N ale może prąd za mały)?

    > Nie rozumiesz różnicy dziurka świeci (potencjał) a da się z niej pobrać
    > sensowny prąd który wykona pracę. Sprawdź żarówką.

    Teraz już rozumiem. Ale zależy jak definiujemy "sensowny" :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz