  • Data: 2023-12-31 11:26:12
    Temat: Re: Sonoff i jego pieszczoty
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:umrcr3$1mbnp$2@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Działa. Ale ona potrzebuje żeby prąd przepłynął przez przewód
    > ochronny (nie dotknąłem obudowy więc nie płynął)

    no nie do blachy.

    idea różnicówki jest taka, że upływ którędykolwiek od L wywołuje
    rożnicę w prądzie powracającym do N. Wtedy prąd L > N

    > czy wystarczy różnica między L i N (tutaj poszło przeze mnie
    > zamiast przez N ale może prąd za mały)?

    tak, wygląda że tylko odczułeś trzepnięcie

    być może prąd był za mały
    30mA ma domowa różnicówka, 80mA może zabić (nie Pudziana).

    Podobno próg odczuwania to 0,5 mA, a próg samouwolnienia 10 mA

    --
    Piter

    https://www.veracrypt.fr https://vivaldi.com
    https://www.irfanview.com https://handbrake.fr