  • Data: 2016-03-16 12:24:14
    Temat: Re: Sonda2 - może być :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Chłopie, kiedyś brałem udział w spotkaniu biznesowym, w którym dość
    > duża brytyjska firma sprzedająca i wdrażająca bankowe systemy
    > transakcyjne (głównie krajach arabskich i trochę w Azji przez co była
    > dość cenowo atrakcyjna względem konkurencji) została zaproszona przez
    > kilku młodych gniewnych z pewnego niewielkiego polskiego banku, który
    > chciał wdrożyć ich system. Po dość długiej prezentacji (gdzie i jak
    > wdrażano ich systemy itp) i po kilku wymianach uwag i kurtuazyjnych
    > uprzejmości padło wprost pytanie od jednego z tych
> [...]

    No właśnie, wróćmy do tematu, bo banki to całkiem inna sprawa, o tym też
    bym mógł trochę. Tu chodzi o proste rzeczy, które na świecie są zwykle
    rozwiązywane przez darmowy soft, który po prostu działa. A tu ktoś sobie
    wymyślił, że będzie jedymym, który za to zapłaci (helikopter, pełna
    stawka godzinowa itd). Teraz pytanie: czyim żywotnym interesom ten miś
    odpowiada?

    --
    Jarek