  • Data: 2016-03-12 19:38:09
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-12 18:40, Marek wrote:
    > programem z
    > Oni byli nudni??

    Tak. Gadali o rzeczach których 80% społeczeństwa nie rozumiała. Mówili
    bez emocji, jesli się kłucili to była to zdecydowanie coś innego niż
    kłutnie w kolejkach po cukier. Byli nudni. A mimo to przyciągneli masę
    ludzi przed telewizory i wychowali setki tysięty obecnych inżynierów,
    wliczając mnie. Powody tego sa pewno rózne, wliczając w to chwile
    wytchnienia od raportów zjadów KC, kolejnego przeglądu filmu
    radzieckiego, DT itp. To było inne, czasy były inne. Problem w tym że
    chwilowo, mimo pojawienia się propagandy w TVP, istnieje tysiąc
    altrrnatywnych miejsc gdzie mozna znaleźć ciekawe informacje. Dlatego
    nie przypuszczam żeby jakikolwiek program naukowy miał szanse w tym
    kraju. Tu się kształci prawników i kopaczy rowów więc publiczności nie
    będzie. TV idzie do piachu. Na półce z gazetami mamy dwie gazety prawie
    naukowe i czterysta klonów "Pani Domu". Nie ma miejsca na taki program w
    społeczeństwie.

    Jedyna nadzieja że TVP zacznie być misyjna i bedzie produkowała nie
    zarabiające programy. Ale w to nie uwierzę bo w TVP nie ma ludzi z pasją.

    > Zamiast tak dorabiać przyznaj, że po prostu nie lubiłeś Sondy :)

    Wręcz przeciwnie - uwielbiałem. Kiepski z Ciebie psycholog. Czasem
    jednak trzeba spojrzeć krytycznie.