  • Data: 2016-03-12 16:43:05
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-12 13:36, AlexY wrote:
    > No cóż, najwyraźniej to nie jest/był program dla ciebie

    Nia załapałeś więc wyjasnie: programy z zacięciem naukowym wymagają
    nudnych kolesi gadających od rzeczy. Sonda była *znakomitym* programem z
    dwoma nudnymi jak flaki z olejem kolesiami. Niedzicki robił świetne
    programy bedąc jednoczesnie nudny jak przeciętny wykładowca i oglądałem.
    Rzecz w tym że jesli zamienimy tą formę na kilku cwaniaków w rytmie
    hiphopu to mamy takich video-blogów od groma. Sprawdzają się głwnie do
    tematyki "czy lepiej szpanować Apple czy Samsungiem" albo "czy wiecie że
    dinozaury miał zęby i były milutkie". Przykładowo jest mało
    prawdopodobne aby Dave z eevblog mógł występować w TV. Jest *nudny* i
    oglądalności by nie miał. Forma TV właśnie zanika a co lepszy jutubowcy
    robią niezłej jakości programy naukowe.

    >, zapewne
    > będziesz miał coś innego do oglądania

    Obejrze z ciekawości. Zredukuj proszę poziom personalnych docinek.