eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSolarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMSRe: Solarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMS
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 29 Sep 2023 02:25:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Solarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMS
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 25 September 2023 at 20:04:49 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    dzisiaj już standard, albo dętki z kółkami od wózka, wózka inwalidzkiego, wózka
    dziecięcego, ,
    naciskają na wentyl, aby wyszło do czujnika ciśnienie opony (dętki)./

    ciśnienie do nakręconego czujnika.

    wentyle z takim metalowym koncem śrubokrętu do wentyli.

    prawidłowo i pomiary są powtarzalne.

    testować zestaw, bez wychodzenia z domu,

    żadnego odczytu ciśnienia czy temperatury.

    > Ok, kupiłem bakterie guziczkowe, ale o większej średnicy, bo tylko takie były
    dostępne,
    > no i rozkręciłem czujnik i sunąłem guziczka bokiem, aby miał styk z + i -
    > ale odbiornik się nie może przełaczyć w tryb wykrywania transmisji z czujnika i
    ciągle wyświetla

    > 4 x 0.0 jako ciśnienie
    > i 4 x 00 jako temperatury opon
    >
    > Co za dziad to projektował, co za dziad napisał w instrukcji, że należy przejechac
    20-30 km, aby się transmisja danych z czujnika aktywowała ?
    > a po co
    > nie będę jeździł po stole
    >
    > co za syf
    >
    > Może komus się udało odpalić ten pomiar ciśnienia na stole ?
    >
    > Jedyne co działa, to bezruchowe wyłączanie ekranu
    > i ponowne włączenie, gdy się poruszy odbiornik

    Yes Yes Yes

    kupiłem rowerek dziecięcy z pompowanymi oponkami i podłaczyłem c zujniki do 2 kółek (
    wentyle samochodowe)
    i znam ciśnienie powietrza oponkach w rowerku