    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 24 May 2020 12:15:06 +0200

    W dniu 2020-05-24 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Wczesniej napisałes ze oceniasz akustycznie.
    > Jak chcesz to zrobic w przypadku auta elektrycznego?
    >
    > P.S. Tak, mam PJ i zapewne grubo ponad pol miliona km na karku...
    > W sumie to nie wiem czy banka nie stukneła.

    Akustycznie to nie tylko ryk silnika.
    Naprawdę nie jesteście w stanie ocenić czy coś mknie
    z prędkością ponad 100km/h i znajduje się w miejscu,
    z którego mogłoby dotrzeć do mnie w czasie kiedy wejdę na jezdnię?
    Należy poświęcić jakieś minimum uwagi na ocenę sytuacji
    zanim się wejdzie na jezdnię.

    > Byc moze.
    > Zgadzam sie ze uczenie i szkolenie moze wiele dac.
    > Ale nie chce zyc w miescie gdzie aby bezpiecznie przejsc przez ulice to
    > trzeba wypatrywac debili jadacych 140 na godzine.
    > IMO taki od razu nadaje sie do ciupy, na poczatek na kilka dni.
    > Bo albo probuje kogos zabic albo nie rozumie co robi. W drugim przypadku
    > moze po prostu trzeba mu prawko zabrac.

    Debile zawsze się znajdą - nawet jeśli za jazdę z taką prędkością po mieście
    będzie kara bezwzględnego więzienia. Też bym eliminował.
    Zabranie prawka osobie niezrównoważonej niewiele daje,
    będzie pomykać bez prawka.
    Dlatego warto samemu o siebie zadbać i nie rozumiem dlaczego Shrek
    się temu tak opiera.