    Subject: Re: Sokratesa cd.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 5 May 2020 14:58:04 +0200

    W dniu 05.05.2020 o 14:13, J.F. pisze:

    > ale gdzie tu masz zapisane, ze stojac na chodniku mozesz wejsc na
    > przejscie/jezdnie,
    > tak, ze pojazd jadacy dalszym pasem ruchu nie ma szans na zahamowanie ? :-)

    A gdzie jest zapisane, że rano możesz podstawić dwójkę? :P

    Jest zapisane, że nie możesz wchodzić na jezdnie (cut).... Jest też
    napisane, że jak już jesteś na jezdni to masz pierwszeństwo bez żadnych
    dodatkowych zastrzeżeń. W sumie jak wjedziesz bezpośrednio to też masz,
    ale to temat na inny flejm. Jest artykuł o ograniczonym zaufaniu, którzy
    niektórzy mylą z nieograniczoną paranoją i że ponoć daje
    nadpierwszeństwo temu co ma ustąpic;)

    > A ile razy policjanci organizowali akcje "przejscie" ?

    Zwykle jak organizowali to przypierdalali się do pieszych. Kiedyś w
    ramach akcji "bezpieczny rowerzysta" zatrzymali mnie na chodniku przy
    ówczesnej czerniakowskiej - o tu
    https://www.google.pl/maps/@52.220223,21.0453426,3a,
    75y,118.2h,95.49t/data=!3m7!1e1!3m5!1sLdxrs7e8caGher
    l9db9BPg!2e0!5s20090601T000000!7i13312!8i6656

    i twierdzili, że tu niebezpiecznie na pustym chodniku i bezpieczeństwo
    czyha na mnie na jezdni - nie powiedzieli jak mam się tam przedostać -
    ważne, wtedy było tam 50 (jeżdziło się jak dziś 80-100), więc na
    chodniku rowerzysta był niebezpieczny a na jezdni bezpieczny.
    Podziękowałem za poradę i pojechałem dalej. Chyba mieli jakieś plany w
    stosunku do mojej dalszej edukacji bo coś krzyczęli i machali łapami,
    ale przecież nie będę z idiotami dyskutować, pojechałem w pisu.

    > IMO - mogli by nawet na pouczeniu poprzestac w pierwszych dniach akcji,
    > byle akcja byla masowa.

    Powinny być kamery z analityką - rozpoznanie że jeden pojazd zamienił
    kolejność z drugim jest banalne i obsługują to nawet chińskie kamerki.
    Na upartego niech zrobią biedawersję i niech się zgrywa na kartę, a
    potem niech ktoś to za minimalną przepisuje i wysyła.

    > Ignorujesz te filmy co pokazywalem, ze w wielu miejscach nie dzialal :-)

    U mnie działał:P

    --
    Shrek