  • Data: 2020-05-05 13:54:32
    Temat: Re: Sokratesa cd.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, May 5, 2020 at 1:30:04 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > Jeszcze raz - on jechał prawie 140 na godzinę i zmieniał pasy. Całkiem
    > możliwe, że kolo spojrzał i widział dwa samochody na dwóch pasach, przed
    > którymi spokojnie zdążyłby przejść albo by się zatrzymały. No ale cieżko
    > przewidzieć, że 50 meterów za nimi jest niewidoczny ścigat z prędkością
    > autostradową, który dojedzie jednak pierwszy i go jebnie.
    >
    > Poruszajmy się w granicach rozsądku... Jakieś realne założenia trzeba
    > przyjąć, bo tak to w ogóle nie wychodzić z domu...

    Ja zawsze patrze (nawet w obie strony na jednokierunkowych jezdniach) i jakos trudno
    nie jest. Czasem (pewnie z kilkanascie razy) trafil sie jakis totalny debil, ale
    takich zazwyczaj widac... praktycznie nie ma opcji, zeby facet zapierdzielajacy ~140
    pojawil sie zza kilku samochodow jadacych ~50. Musi miec miejsce, widocznosc... Do
    tego zazwyczaj jedzie agresywnie, na wysokich obrotach... i go slychac, zwlaszcza
    motocykle...
    Tyle sie trabi w mediach o tego typu sytuacjach, tylko piesi wyciagaja z tego jedynie
    wniosek "mam pierwszenstwo" a nie "sprawdz, czy jakis debil nie omija pojazdu
    obok..."