  • Data: 2009-07-14 12:33:40
    Temat: Re: Softbox składany
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Softbox składany, a softbox który można złożyć to różnica tych
    > pierwszych jest sporo, za to dzięki za info, że elfo produkuje z
    > mocowaniem bowens - zaraz to sprawdzę.

    Nie wiem czy coś się nie zmieniło, ale sobole z którymi miałem
    doczynienia - elfo-nie-elfo - należą raczej do grupy, która "da się
    złożyć" - trzeba nawlec pokrowiec na pręty, a następnie powtykać je w
    pierścień mocujący i jest to ogólnie dość upierdliwe. Takich dużych,
    które składają się - myk-myk - jak parasolka jeszcze nie widziałem.