  • Data: 2010-02-27 22:41:56
    Temat: Re: Softbox na lampę systemową ?
    Od: zbyszekk <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    RadekD pisze:
    > Pomyślałem, by spróbwoać trochę sił w fotografii studyjnej.
    > Do dyspozycji mam 2 lamy 580EX II i 430EX. Jeśli 580
    > wyzwalałbym po kabelku, a nią 430 - miałbym 2 lampy do dyspozycji.
    >
    > Ale jak/jaki softbox (ze statywem) da się zamocować na takiej lampie ?
    > Szczerze mówiąc nigdy nie widziałem z bliska mocowania softboxu -
    > jest on mocowany do lampy czy do statywu. Bo jeśli do lampy to nie
    > ma chyba nie ma możliwości nic większego bo lampa nie wytrzyma.
    >
    > Co z ofert Funsport spełniło by moje wymagania co do mocowania?

    Rzuć okiem na :
    http://www.fotoellite.pl/index.php?products=product&
    prod_id=36

    Mam takie ustrojstwo i jestem dość zadowolony. Nie siejesz swiatlem
    po bokach ale w "otwartym" plenerze ma to marginalne znaczenie.
    Polecam na poczatek parasolke - koszt niewielki a jak zyskasz
    doswiadczenie to juz bedziesz wiedzial czego szukac.

    Zerknij tez na :
    http://lightingmods.blogspot.com/2007/06/diy-black-s
    traws-snoot-grid-part-1.html
    http://www.strobist.blogspot.com/2006/10/free-and-so
    -easy-diy-grid-spots-for.html

    MOzna na poczatek samemu cos zmajstrowac.

    pzdr,

    Zbyszekk