  • 51. Data: 2015-02-02 14:30:08
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 12:32:37 UTC+1 użytkownik yabba
    napisał:

    >Następny teoretyk gawędziarz. Czekam na następnych miszczóf
    >kierownicy co typowym osobowym samochodem dadzą radę nie przejechać
    >20 metrów a potrafili by jeździć po mieście.

    Ciebie na newsach nie bylo, a kiedys otwarli lotnisko w Kamieniu
    Slaskim (k/Opola) dla samochodow.
    Paru grupowiczow tam bylo, ja tez. I wielu niegrupowiczow.

    Akurat spadlo ~15 cm swiezego sniegu. I co ? I nie przeszkadza jezdzic
    100km/h :-)

    Przy wiekszej ilosci jest klopot, bo juz przod samochodu robi za plug.

    Jak snieg jest stary i ubity, to grubosc w ogole nie ma znaczenia.
    Jezdzi sie na sniegu i tyle.
    Gorzej jak jest srednio stary i srednio ubity - kola sie zapadaja, a
    podloga nie.
    Kiedys ze 2 km na wstecznym jechalem, bo sie tego szurania o podloge
    wystraszylem.

    Aczkolwiek musze przyznac ze pare lat temu z powodu sniegu przesiadlem
    sie na tramwaj.
    Przez te pozorne odsniezanie i takich jak Ty to nie moglem znalezc
    miesca do parkowania :-(

    J.

  • 52. Data: 2015-02-02 14:34:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Poprosze o fotki z jutra.

    Fotki będą po całym internecie bo spadło na lotnisko O'Hare
    19,3 cala śniegu w 24 godziny... Rekordowa ilość, 5-ta w historii.

  • 53. Data: 2015-02-02 14:36:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Fotki będą po całym internecie bo spadło na lotnisko O'Hare
    > 19,3 cala śniegu w 24 godziny... Rekordowa ilość, 5-ta w historii.

    Nieprawdopodobne, czy wszyscy juz siedzą w schronach wybudowanych na wypadek
    wojny atomowej ?:)

  • 54. Data: 2015-02-02 14:37:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Co za różnica czy 15 cm czy 90. W obydwu przypadkach jechać się nie da.
    >

    > 15 cm to mniej niż prześwit większości osobówek, więc nawet ciężko utknąć.
    > 90 cm to już trzeba pokonywać spychaczem.

    Utknąć bardzo łatwo nawet na 10cm jak się nie umie jeździć
    i nie ma się wyczucia do pedału gazu czy nie umie wykołysać
    auta przód-tył gdy Ci koła zaboksują i zrobisz pod kołami szklankę.

  • 55. Data: 2015-02-02 14:50:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Fotki będą po całym internecie bo spadło na lotnisko O'Hare
    >19,3 cala śniegu w 24 godziny... Rekordowa ilość, 5-ta w historii.

    Nie rozumiem, juz spadlo, a fotki jutro - co to, na wywolanie trzeba
    czekac czy co ? :-)

    http://news.travel.aol.com/gallery/the-worlds-best-p
    ictures/3865237/
    http://blogs.cars.com/kickingtires/2011/02/the-cars-
    of-the-chicago-blizzard-of-2011.html

    Ale to fotki z 2011.

    I tu Kogutek ma racje - 50 cm czy 150 - zadna roznica, jechac sie nie
    da.

    Ale ... to przy ilu cm wysiedli z aut o poszli dalej piechota ? :-)

    J.

  • 56. Data: 2015-02-02 14:57:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=gIC37RBq_8s

  • 57. Data: 2015-02-02 18:55:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Pierwszy raz w tym roku jest tak marna zima, że mam mniej niż 15cm
    > śniegu na drodze dojazdowej.

    Skąd?
    W Poznaniu to tyle SUMARYCZNIE przez ostatni rok chyba nie spadło.

  • 58. Data: 2015-02-02 18:56:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:54cf6052$0$9028$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    > Co za różnica czy 15 cm czy 90. W obydwu przypadkach jechać się nie da.
    >

    > 15 cm to mniej niż prześwit większości osobówek,

    ROTFL !!!!
    Nie mylisz aby z crossoverami?
    Jak mierzyli osobówki to przeważnie miały niewiele więcej niż 10, crossovery
    czy wersje cross-country często mają nie więcej niż 15.

  • 59. Data: 2015-02-02 21:23:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > Jak mierzyli osobówki to przeważnie miały niewiele więcej niż 10,
    > crossovery czy wersje cross-country często mają nie więcej niż 15.

    Faktycznie, zaszalałem z tym prześwitem. Zwykle prześwit to 10 - 15 cm.
    To tylko mi trafiały się samochody z tych "wyższych".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 60. Data: 2015-02-02 21:24:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > i nie ma się wyczucia do pedału gazu czy nie umie wykołysać
    > auta przód-tył gdy Ci koła zaboksują i zrobisz pod kołami szklankę.

    Na taki śnieg to właśnie potrzebne są dobre opony zimowe.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba