  • Data: 2011-07-11 09:59:17
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 31 -- Twoja ciekawość została zaspokojona, i tym miłym
    > akcentem zakończę.
    > Ciężko dyskutuje się z kimś, dla kogo podstawowym
    > wykładnikiem wiedzy i
    > podstawowym argumentem jest wiek i krocząca za nim
    > "mądrość".

    Ten post dość dobitnie świadczy o Twojej ignorancji ;-).
    Uważasz że nam chodzi o określenie czy jesteś od nas starszy
    czy młodszy jako potwierdzenie czyjejś wyższości? Otóż
    spróbuj zrozumieć że nie o to. Raczej chodzi o fakt w miarę
    świadomego przeżycia choć kilku lat w tej "strasznej"
    komunie :-). A Ty, wybacz, ale w momencie śmierci komuny
    stawałeś do Komunii ;-)). Dlatego choćbyś nie wiem jak się
    starał nie jesteś w stanie z własnego doświadczenia
    powiedzieć jak się wtedy żyło... Ja też weteranem nie
    jestem, ale u schyłku ustroju samodzielnie zarabiałem na
    chlebuś :-)