  • Data: 2018-02-02 22:58:46
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 02 Feb 2018 22:27:57 +0100, j...@i...pl

    > To Twoje zdanie.

    Nie da się ukryć.

    > Przeczytałem to OIDP na BudujemyDom.pl.
    > Dotyczyło to pompy powietrznej.

    Przeczytać i powielać można. Jednak zanim się powieli informacje najpierw
    wypada je zweryfikować. W przeciwnym razie potem powstają głupkowate mity,
    np. że PC nie wyrabia, DPF jest szkodliwy, elektryk smutny itd.

    Prostując, jak się prawidłowo wybuduje dom i odpowiednio dobierze PC to
    jedynym co może pompę powstrzymać przed grzaniem, to brak prądu w sieci.
    Ale nie żyjemy w Afryce czy w PRLu, tylko w Europie XXI wieku, więc braki
    prądu są sporadyczne (ja już nie pamietam kiedy prądu mi brakło w zimie, a
    mieszkam w LESIE gdzie prąd się ciągnie między drzewami) -- poza tym domy
    energooszczędne mają stosunkowo małe straty i potrafią spokojnie nawet
    dzień bez grzania wytrzymać bez znacznego spadku komfortu cieplnego.

    --
    Pozdor
    Myjk