eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmwciaz drogie smsyRe: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Date: Wed, 12 May 2010 19:06:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 67
    Message-ID: <op.vclq4vl913q3bq@piotr-asus>
    References: <hru02j$v19$1@usenet.news.interia.pl> <hsba2k$e2n$1@news.net.icm.edu.pl>
    <hsbpj5$51i$1@news.onet.pl> <hsbps7$6fn$1@news.onet.pl>
    <4be96e2f$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsbrlh$t3f$1@inews.gazeta.pl> <hsbu0v$i62$1@news.onet.pl>
    <4bea6a58$0$2584$65785112@news.neostrada.pl> <hsdsis$8ng$1@news.onet.pl>
    <4bea86c5$0$2605$65785112@news.neostrada.pl> <hse2lv$r76$1@news.onet.pl>
    <4bea91c4$0$17104$65785112@news.neostrada.pl> <hse4dg$np$1@news.onet.pl>
    <4bea96a4$0$19172$65785112@news.neostrada.pl> <hse52t$2ml$1@news.onet.pl>
    <hse7c9$9to$1@news.onet.pl> <4beaa5c0$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsebd9$mhj$1@news.onet.pl> <op.vclink0s13q3bq@piotr-asus>
    <hsel7d$l7b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-105-102.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273683988 1633 178.37.105.102 (12 May 2010 17:06:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 May 2010 17:06:28 +0000 (UTC)
    X-User: happypiotr
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993440
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 12-05-2010 o 18:32:43 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Np. przy degustacjach w superkarkecie sprzedawca oczekuje, ze zacheceni
    > konsumenci kupia wiecej rowaru i zyski pzwola na pokrycie kosztow
    > udostepnionego do degustacji towaru.

    Sprzedawca nie ponosi kosztów promocji. Sprzedawca (handlowiec) tylko ma
    zyski. Albo z większej sprzedaży produktu, albo stricte kasy (towar) z
    tytułu wynajęcia powierzchni sklepu.

    > Z punktu widzenia *pojedynczego* *bioracego* jednak moze byc cos za
    > darmo,
    > Jesli degustujac to i owo "nazre" sie do syta a niczego nie kupie, to sie
    > najadlem za darmo. Inni sie obkupili i niejako zaplacili za moje
    > obzarstwo -
    > czyniac dla sprzedawcy caly proceder oplacalnym, ale wydatki tych
    > "innych"
    > nie maja z moim portfelem nic wspolnego - ja mialem zarcie za darmo.

    Niby może być, ale tylko niby. Promocja (degustacja) to koszt producenta.
    Marża na produktach to część kosztów.

    Także gdy taki Kowalski zdegustuje 1 kosteczkę chlebka z tym promowanym
    pasztetem, to przynajmniej coś z tego ma. A jak zje kilko to ma coś
    więcej. Bo inaczej producent traktuje go marżą i nic z tego nie ma :) A
    nawet choćby nigdy w życiu, nie kupiłby tej pasztetowej (w co wątpię), to
    bliscy kupią, także z jednej kasy pójdzie. A nawet gdyby oni nigdy tej
    pasztetowej nie kupili, to kupią coś innego od tego producenta. Bo tu
    jeszcze jedno powiedzenie jest odpowiednie - w przyrodzie nic nie ginie.
    Bo kto za to płaci? Kowalski bezpośrednio nie zapłaci za kilogram
    pasztetówy zżartej na promocji. Zapłaci później albo zapłaci pośrednio.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: