  • Data: 2010-05-12 16:32:43
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vclink0s13q3bq@piotr-asus...
    Dnia 12-05-2010 o 15:45:04 Tomek <t...@w...pl> napisał(a):

    >Ktoś tu widocznie nie rozumie, że tak naprawdę NIE MA NICZEGO ZA DARMO i
    >również nikt nic nie robi bezinteresownie. To normalne w naturze,

    Tu si enei do konca z Toba zgodze.
    Z obiektywnego, statystycznego punktu widzenia to faktycznie nie ma nic za
    darmo - bo ktos dajac cos , oczekuje czegos w zamian.

    Np. przy degustacjach w superkarkecie sprzedawca oczekuje, ze zacheceni
    konsumenci kupia wiecej rowaru i zyski pzwola na pokrycie kosztow
    udostepnionego do degustacji towaru.

    Z punktu widzenia *pojedynczego* *bioracego* jednak moze byc cos za darmo,
    Jesli degustujac to i owo "nazre" sie do syta a niczego nie kupie, to sie
    najadlem za darmo. Inni sie obkupili i niejako zaplacili za moje obzarstwo -
    czyniac dla sprzedawcy caly proceder oplacalnym, ale wydatki tych "innych"
    nie maja z moim portfelem nic wspolnego - ja mialem zarcie za darmo.

    Pozdrawiam
    SDD