  • Data: 2010-05-12 10:46:15
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie porównuj abonamentu z prepaidem. Abonament zawsze musisz płacić,
    > stąd jeśli nie wykorzystasz minut/smsów, to można nie uznać, że dostałeś
    > je za darmo, ani że nic za nie nie zapłaciłeś.

    Jaka bzdura, hehehe. Zeby mieć stale te "darmowe" smsy i połączenia musisz
    co miesiąc ładować 30zł. Ja mam smsy przez rok co miesiąc płacąc abonament
    za połączenia w dodatku niższy niż poprzedni kiedy sms-ów nie dokładali. I
    to ma być takie zajebiste w play? Pomijam już fakt, że nie wykorzystuje
    nawet 10% z tych które mi dają "za free" więc czy mi dadzą 100,1000 czy
    10000 średnio mnie obchodzi. Ale nie wmawiam wszystkim w koło, że coś mi
    dają za darmo bo to bzdura.

    > Natomiast w prepaidzie ładujesz za 30zł i możesz te 30zł wymęczyć przez
    > cały rok na połączenia płatne. A oprócz tego przez pierwszy miesiąc masz
    > bezpłatne w sieci i smsy. Jeśli nie skorzystasz, nic się nie stanie -
    > nadal będziesz miał 30zł do wykorzystania na połączenia płatne.

    Ale stracisz smsy i połączenia bezpłatne, żeby je mieć znowu musisz
    doładować kolejne 30zł. Jaka to niby różnica w stosunku do abonamentu? Żeby
    mieć stale "darmowe" te dodatki musisz co miesiąc doładować za 30zł inaczej
    po miesiącu zabierają Ci "darmowe" niewykorzystane. Twierdzenie w takim
    wypadku, że coś jest DARMOWE to w ogóle jakaś paranoja, heheheh. A najlepsze
    w tym wszystkim, że ładując kase tylko po to żeby rozmawiać 'ze swoimi' za
    darmo i smsować gromadzisz na koncie pieniądze które kiedyś w końcu będziesz
    musiał przegadać.