-
Data: 2017-12-07 12:15:57
Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p09mcb$759$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2017-12-06 o 21:50, r...@k...pl pisze:
>>>>>>> No cóż, od postu otwierającego ten podwątek zaczęło się, że w
>>>>>>> Niemczech
>>>>>>> jest ponoć tak, że jeśli wjeżdżający miał więcej jak 3 sekundy
>>>>>>> (czyli na
>>>>>>> przykład minutę), to jest wówczas współwina. I tylko przeciwko
>>>>>>> takim
>>>>>>> bzdurom protestuję.
>>>>>
>>>>>> Nie musi być w kodeksie, wystarczy że taka jest "ustalona
>>>>>> praktyka
>>>>>> orzecznicza".
>>>>>> W sumie logiczne.
>>>>
>>>>> Co jest logiczne w tym, że jak ktoś mi tyłek wjedzie, to ja
>>>>> odpowiadam?
>>>
>>>> Skoro miał możliwość uniknięcia wypadku, a nie skorzystał z
>>>> niej -- to do niego
>>>> doprowadził.
>>
>>> W sensie, że ten, któremu wjechano, mógł zostać w domu?
>
>> Nie rozumiesz, ale mnie to nie dziwi :)
>No cóż, wystarczyło dokładnie opisać jaki to, pisząc eufemistycznie,
>tok rozumowania, doprowadził cię do chęci obrony tego, kto wjechał
>komuś w zadek, przy braku przesłanek do twierdzenia, że ten, któremu
>wjechano, komuś "zajechał" drogę.
No normalnie - jak komus na autostradzie wjezdzaja w zadek to znaczy
ze zajechal droge :-)
Jesli mi sie wydaje, to po prostu przyjales złą sytuacje - mowa
wyraznie o zajechaniu drogi.
W tej sytuacji to zasadniczo zajezdzajacy jest winny, a nie ten
wjezdzajacy w zadek.
... ale w Niemczech jak widac poszli dalej, i jesli przyjeli zasade,
ze jesli zajezdzajacy pozostawil wiecej niz 3s na reakcje, to i
wjezdzajacy ponosi czesc winy.
Zasadniczo bym to ocenil calkiem sensownie, ale jak sie jedzie 200 - a
podobno wolno - i np zajedzie ciezarowka jadaca 85, to jest malo
czasu/miejsca na hamowanie.
Wiec to musi miec cos wspolnego z innym rzekomym przepisem, ze 130
jest zalecana predkoscia, i wiecej to juz na wlasne ryzyko.
No i reagowac w tej sytuacji trzeba szybko ... ale tu sie zgadzam, ze
jak sie jezdzi 200, to trzeba byc uwaznym i szybko reagowac ... albo
zwolnic :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.17 12:24 Liwiusz
- 07.12.17 12:43 p...@g...com
- 07.12.17 12:54 J.F.
- 07.12.17 14:23 J.F.
- 07.12.17 15:07 p...@g...com
- 07.12.17 15:32 J.F.
- 07.12.17 15:58 p...@g...com
- 07.12.17 16:45 J.F.
- 08.12.17 01:53 Marcin Debowski
- 08.12.17 09:31 p...@g...com
- 08.12.17 11:00 J.F.
- 08.12.17 11:24 p...@g...com
- 08.12.17 12:11 J.F.
- 08.12.17 16:38 p...@g...com
- 08.12.17 16:51 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=