  • Data: 2018-08-24 19:58:34
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten cały "plac" w PL to jeden wielki żart.

    Nie! To jest podstawa!
    Ja bardzo się rwałem do jazdy i strasznie się denerwowałem, że
    instruktorzy katowali mnie na placu. A to wszystko "zawdzięczałem"
    starszemu bratu, który znał się z tymi instruktorami i poprosił, żeby mi
    dali tak w kość. Żebym kręcił ósemki tyłem z zawiązanymi oczami. ;)
    I to było trafienie "w środek sedna". ;)
    Egzamin zaliczyłem chyba najszybciej ze wszystkich zdających. A zaraz
    potem zacząłem pracować jako kierowca.
    Nigdy wcześniej nie jeździłem, mój pierwszy kontakt z samochodem był na
    kursie.
    W trakcie szkolenia opanowałem samochód na tyle, że do jazdy musiałem
    tylko oceniać warunki na drodze. Wszystkie ruchy były automatyczne.
    Dzięki treningowi na placu, dzięki nieustannemu wajchowaniu, o ruchach
    rąk i nóg nie myślałem, szło samo z siebie.
    I to jest istotne przy jeździe.

    > egzamin zdaje się z tego, co faktycznie
    > istotne: pojeździć samochodem po mieście, zaparkować się pod pocztą,
    > krótki lot autostradą i do domu.

    W omawianym filmie egzamin też był z tego, co istotne: pojeździć...
    Kursantka pewnie też uczyła się jeździć po mieście, zamiast po placu.

    > Prawo jazdy zdawałem w Polsce niemal 20 lat temu i do tej pory pamiętam
    > jak egzaminator latał po placu z linijką czy aby kto o 0.5cm za słupek
    > nie wyjechał. Po prostu nonsens.

    Pierdolenie.

    --
    Akarm